وب مستران دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

قالیشویی

نظافت و پاکیزگی از اصول اولیه یک زندگی سالم است. ما همواره برای پاکیزگی خود و خانه مان تلاش می کنیم.برخی از هزینه های زندگی صرف این امر می شود. البته زندگی در یک محیط تمیزو سالم ارزش صرف هزینه را دارد چرا که سلامتی و نشاط ما به این طریق تامین می شود. عادت به تمیزی و نظافت در سنت و فرهنگ ما ریشه دارد.قبل از رسیدن سال نو هرسال سنت زیبای خانه تکانی را انجام می دهیم. برای این کار ممکن است نیاز به شستشوی همه وسایل کوچک وبزرگ خانه باشد. یکی از کارهای بسیار سخت در گذشته شستشوی فرش و قالی بود. خوشبختانه امروزه با وجود کارخانجات شستشوی فرش این کار سنگین وطاقت فرسا از دوش خانواده برداشته شده است یک قالیشویی خوب در تهران کارخانه قالیشویی افرا می باشد که به صورت دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک این خدمات را با بهترین کیفیت در اختیارتان قرارمی دهد.

 

مراحل ثبت سفارش در قالیشویی افرا

حال که با قالیشویی افرا آشنا شدید اولین سوالی که برایتان پیش میاید این است که چطور به راحتی در اسرع وقت بتوانیم ثبت سفارش داشته باشیم و از زمان جمع آوری و دریافت ان مطلع باشیم در این خصوص دو راه برای این کار در نظر گرفته شده است که با توجه به محدوده مکانی شما هماهنگی لازم را با شما میشود . لازم به ذکر است که در تمامی مراحل سفارش شما کد پیگیری خواهد داشت که میتوانید ان را بررسی کنید.

 

سفارش تلفنی

ساده ترین راه سفارش تلفنی است که با توجه به شماره های شعبه های مختلف در غرب و شرق و شمال و جنوب تهران میتوانید انتخاب کنید و تماس بگیرید و در زمان مورد نظر خود هماهنگی داشته باشید. کارکنان افرا در ان منطقه شما حضور به عمل میاورند و فرش های شما را جمع آوری میکنند و زمان تحویل فرش ها 2 روز کاری میباشد.

 

سفارش آنلاین

حتما این روزها اسم قالیشویی آنلاین را شنیده اید.آنلاین بودن به این منظور است که میتوانید از خدمات سایت استفاده کنید و فقط با دسترسی به اینترنت میتوانید از خدمات آنلاین برای این کار استفاده کنید. دیگر نیاز ندارید به مجلات و تبلیغات برای یافتن یک قالی شویی رجوع کنید. هر گونه اطلاعاتی که بخواهید را به صورت آنلاین مشاهده خواهید کرد و بسیار ساده و آسان می توانید از این خدمات استفاده کنید. ضوابط قالیشویی آنلاین را می توانید مطالعه کرده تا از کلیه شرایط این خدمات به خوبی آگاه شوید. تنها با چند کلیک ساده با کامپیوتر رومیزی و یا گوشی موبایل، از خدمات این آنلاین و با ضمانت استفاده بفرمایید. اکنون نزدیکترین در مقابل شما قرار گرفته است.

 

منبع : http://bistdesign.parsiblog.com/Posts/1/

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • نیلوفر حیدری

نظرات (۱)

  • رضا محبی
  • هر کسی مرکز جهان خویشتن است
    مولانا چقدر زیبا فرمودند :

    ️ای نسخه نامه الهی که تویی
    ای آینه جمال شاهی که تویی
    بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست
    از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی