وب مستران دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

 در اینجا نحوه بلند کردن لکه های وحشتناک و بوها از فرش شما آورده شده است. فرش های نرم و تمیز احساس دنج و دعوت کننده دارند. فرش یا فرشهایی که میزبان ادرار سگ ، گریس ، قهوه یا سایر لکه های بو هستند ، در بهترین حالت از بین می روند. شاید در فکر هزینه تعویض فرش خود باشید ، اما قبل از انجام این کار ، سعی کنید با این آموزش ، آسیب های خود را برطرف کنید.

این راهنما منابع ، ابزار و تکنیک های لازم را برای از بین بردن لکه های ناخوشایند و بوهای ناخوشایند از فرش ارائه می دهد. شما همچنین می آموزید که در هنگام تصادفات به منظور به حداقل رساندن آسیب ، بلافاصله چه کاری انجام دهید. ما به شما اثرات سه نوع معمولی از خاکپردازی را نیز نشان می دهیم ، از شراب قرمز و بوی بد گرفته تا لک های غذایی سنگین. سپس ما بهترین های خود را برای تمیز کردن آنها انجام خواهیم داد ، بنابراین امیدوارم که شما هم بتوانید.

رفع لکه اساسی

هر چه سریعتر عمل کنید احتمال از بین بردن لکه فرش موفق تر خواهید بود. همچنین سرعت می تواند در وهله اول از بروز لکه جلوگیری کند. هنگامی که متوجه لکه دار شدید ، سریع حرکت کنید.

ابتدا در صورت وجود بقایای جسمی آن را با چنگال یا قاشق بردارید. مراقب باشید از فشار زیادی استفاده نکنید. شما می خواهید از فشار دادن عمیق تر مواد به الیاف فرش خودداری کنید. بعد ، با یک دستمال مرطوب یا حوله کاغذی ، به آرامی خم کنید. از پارچه های ساده یا حوله های کاغذی و بدون رنگ و چاپ استفاده کنید و به آرامی داخل لکه فشار دهید. این روند ممکن است چند دقیقه طول بکشد ، بنابراین صبور باشید. حالا محل را با محلول رفع لکه ها آماده کنید. موسسه فرش و فرش (CRI) لیستی از محصولات تمیز کننده ای را که از آن استفاده می کند ، نگهداری می کند. همچنین می توانید محصولات مشابه فروخته شده بصورت آنلاین و سوپر مارکت ها را پیدا کنید. سرانجام ، نقطه را با آب خنک بشویید - هرگز گرم نکنید - و مجدداً خشک کنید تا خشک شود. ممکن است مجبور شوید چندین بار فرآیند تکرار لکه های سرسخت را تکرار کنید.

https://www.cnet.com/how-to/how-to-get-rid-of-tough-carpet-stains/

  • ۹۸/۱۱/۰۵
  • نیلوفر حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی