وب مستران دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

یکی از راه ههای پوشاندن کف منزل به غیر از فرش، موکت می باشد. در گذشته تمام کف خانه با موکت ها پوشیده می شدند اما امرزوه کف خانه ها را بیشتر با سنگ، سرامیک، پارکت و... می پوشانند. از انجایی که موکت ها در تمام قسمت های کف از جمله گوشه درب ورودی، زیر پنجره ها، نزدیک سرویس ها بهداشتی و... همواره در معرض کثیف وآلوده شدن هستند. موکت ها دائما در معرض خاک گرفتگی هستند هرچند با کشیدن جاروبرقی می توان تا حدودی خاک آن را گرفت ولی برای پاکیزگی می بایست، موکت ها شسته شوند. پرسشی که ذهن بیشتر خانه داران را درگیر کرده است این است که آیا می توان موکت های خود را برای شستشو به قالیشویی بفرستیم یا خیر؟ پاسخ روشن است، موکت ها را نیز جهت شستشو می توان به قالیشویی های مجاز فرستاد تا هم میکروب ها وباکتری های آن پاک گردند و هم تمیز و درخشان گردند.

شستشوی موکت در محل

مانند شامپو فرش کشیدن فرش ها، موکت را نیز می توان در محل شست. نکته مهم در شستشوی موکت از بین بردن لکه ها در آنهاست. در این قسمت می بایست نوع لکه و مدت زمان آن را در نظر داشته باشیم. اگر لکه جدید باشد می توان با انتخاب مواد شوینده مناسب با لکه، زودتر، سریعتر و با زمان کمتر، لکه را از بین برد در حالیکه برای لکه های قدیمی تر پاک کردن آن سخت تر و هزینه بر تر می باشد. در اینجاست که می بایست از افراد متخصص قالیشویی کمک گرفت تا با استفاده از تجربه، ما را از شر لکه های قدیمی راحت سازند. اگر موکت به گونه ای باشد که به کف زمین چسبیده باشد، باید شستشوی موکت را در منزل انجام دارد. قالیشویی ها معمولا با فرستادن افراد مجرب به همراه دستگاه شستشوی موکت که شامل خشک کن نیز می باشد، به راحتی و در سریعترین زمان، موکت های خانه شما را تمیز و پاکیزه می نمایند.

شستشوی اتوماتیک موکت ها در کارخانه

چنانچه موکت ها به گونه ای هستند که با چسب به کف چسبیده نشده اند.

و از کف به راحتی جدا می گردند.

پیشنهاد می گردد جهت پاکیزگی بیشتر و جلوگیری از بوی ناشی از خشک شدن موکت ها در محل .

آنها را برای شستشو به قالیشویی بسپارید.

تا آنها را مانند فرش ها به کارخانه قالیشویی منتقل نمایند.

و طبق اصول شستشو، موکت ها شسته گردند.

شستشوی موکت ها در قالیشویی بصورت اتوماتیک .

و توسط ماشین های شستشو انجام می شود و موکت از هر گونه لکه، آلودگی و باکتری پاک می گردد.

منبع : http://bistdesign.parsiblog.com/Posts/47/

  • ۹۸/۰۱/۱۷
  • نیلوفر حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی